Friday, September 7, 2012

Loading ...>>>>>

yaww peeps !!! yes im back ! hee :) okay .... otak tengah blurrr ...
Loading ......>>>>>>>>>
Tak tau lah nak share pasal apa, -oo-'' .haaa .. dah ingat ! actly nak cerita pasal kat kelas tadi . Ada sorang budak ni , dia tengah demam, dengan tibe2 dia marah budak kelas aku entah pasal bendah kecik je kot, time tu aku ada duduk kat tepi dia, aku pun masa tu tengah bad mood gila beruk sbb panas, lapar , letih and bla bla bla lagi , tibe2 aku skali kena sound dgan budak tu ! wow ,,, memg rasa nak sepak lah kan , mengada sangat ! aku pun tak daya nak lawan dia sbb kalo dilayan karang ada yang sakit . time tu aku memg gunakan semua kesabaran yang aku ada... tak kesah lah kau nak cakap apa, janji tangan or kaki aku tak melayang tempat kau.. fuuuuhhhh . baru kali ni aku guna kesabaran yang habis baik. ^oo^ bangga kejap. hihihi . okay skrang ni dah okay lah , tanak besarkan benda kecil ... pfffftt. hahaha! okay lah byeee

No comments:

Post a Comment