Thursday, May 24, 2012

Lepas Baca Nanti Baru Kau Tau Tajuk Dia Apa :)

Orait , lama dah tak update blog usang ni . hehe ! bukan nya busy , tapi malas . yelah s'karang dah masuk sekolah kan , balik sekolah mesti penaat kan . masa untuk online pun takd . bukan takd masa , tapi malas . see berapa kali adku dah cakap malas ? aku memang malas . huhu ! teruk kan . yelah , aku tau aku siapa . bukan macam korang-korang rajin nak update nak mengonline kan . haaa . okay s'karang aku sambung skolah kat smkm . act , aku memg tak sangka yang aku akan skolah kat sana . bukan nya aku nak mengutuk skolah tu , tapi memang dah jadi buah mulut orang , apa bole buat kan . adalah satu cerita ni , time balik skolah ada budak gaduh kat dalam kawasan skolah , yang aku peliknya banyak cikgu yang lalu lalang tengok je budak tu bergaduh , buat tak tau pulak tu . sampai berdarah sekalipun , cikgu tak ambik kesah pun . almakai  , teruk sungguh kan . yang lagi teruk nya , ada budak entah form berapa dah memandai nak cari pasal dengan aku . halamak , time tu aku dapat mengelak je lah . kalo aku takd kesabaran masa tu , memg aku balas balik lah maknanya . tapi aku memang takut dengan budak perempuan kat smkm tu , semua bajet gengster . huhu . betul aku tak tipu , kalo tak percaya kau try lah sekolah sana 1 minggu pun cukup lah . tiap pagi asal je jejak kaki masuk dalam skolah tu , mesti kena pandang lain macam . terasa pulak diri ni macam artis . haha ! perasan lah kau jac . hihi . ni lah sekolah yang menakutkan !

No comments:

Post a Comment